BestGuarantee

بهترین گارانتی گوشی سامسونگ

هنگامی که تصمیم به خرید گوشی جدید دارید، پس از انتخاب مدل نوبت به انتخاب گارانتی می‌رسد. وجود یک تضمین برای حفظ سلامتی تلفن همراه شما قطعا دلگرم کننده خواهد بود اگر با کیفیتی مناسب، خدمات تعمیر را به شما ارائه دهد. این اطمینان که سلامتی محصول خریداری شده شما تا مدت زمان معینی بابت رخدادهای مختلف تضمین می‌شود آن هم با در نظر گرفتن هزینه‌های سرسام آور قطعات مختلف و تعمیر، می‌تواند مهم‌ترین دلیل برای انتخاب بهترین گارانتی گوشی سامسونگ باشد. در این مطلب با ما همراه باشید تا در ادامه به لیست معتبر گارانتی های موبایل و نحوه انتخاب بهترین گارانتی گوشی سامسونگ اشاره کنیم.

لیست گارانتی های معتبر موبایل سامسونگ

انتخاب گارانتی معتبر هنگام خرید گوشی بسیار حائز اهمیت است. با در نظر داشتن این نکته که بسیاری از گارانتی ها به مدت زمان 18 ماه گوشی را گارانتی می‌کنند، داشتن انتخابی درست میتواند تا 18 ماه خیال شما را از سلامت گوشیتان راحت کند. به صورت کلی گارانتی‌هایی را در دسته گارانتی معتبر می‌توان قرار داد که مورد تایید برند اصلی باشند. در کشور ایران برندهای مختلف گوشی مانند سامسونگ همگی وارداتی هستند و خدمات پس از فروش برای آن‌ها لازم است زیر نظر کمپانی اصلی آن برند صورت گیرد. شاید شرکت های گارانتی کننده زیادی وجود داشته باشند؛ اما تنها تعداد کمی از شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش و گارانتی کننده مورد تایید کمپانی‌های اصلی هستند. هماهنگ  با افتخار نماینده رسمی و مورد تایید سامسونگ در ایران است. تمامی متخصصین و تعمیرکنندگان گوشی در هماهنگ زیر نظر کمپانی سامسونگ آموزش دیده‌اند.

برای اطلاع از نمایندگی و شعب هماهنگ برای بهترین گارانتی گوشی سامسونگ در سراسر کشور اینجا کلیک کنید.

گارانتی هماهنگ و شرایط گارانتی برای گوشی سامسونگ 

گارانتی در هر شرکتی با شرایط مختلفی ارائه می‌شود. هماهنگ تمامی قوانین و شرایط گارانتی برای گوشی سامسونگ را زیر نظر کمپانی سامسونگ و اتحادیه حمایت از حقوق مصرف کننده ارائه می‌دهد. گارانتی هماهنگ برای گوشی های سامسونگ 18 ماهه است. در صورتی که هر یک از قطعات گوشی با گارانتی هماهنگ در طول دوره گارانتی تعویض شود، آن قطعه نیز دارای 6 ماه گارانتی است. برای مطالعه بیشتر در خصوص شرایط گارانتی می‌توانید منشور حقوق مشتریان هماهنگ را مطالعه کنید.

استعلام گارانتی گوشی سامسونگ 

ممکن است در هر شرایطی نیاز به استعلام گارانتی گوشی خود پیدا کنید. در صورتی که گوشی را از شخصی خریداری کرده‌اید که کمتر 18 ماه از خرید آن گذشته است، می‌توانید از طریق روش زیر برای استعلام گارانتی گوشی سامسونگ خود اقدام کنید.

  1. ابتدا با سیم کارت خود کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و گزینه تماس را انتخاب کنید.
  2. با ارسال عدد 1، گزینه استعلام اصالت را انتخاب کنید.
  3. شناسه (IMEI) دستگاه را وارد و ارسال کنید. ( 15 رقم بدون خط فاصله، ممیز و …)
  4. نتیجه استعلام برای شما پیامک می‌شود.

 

شرایط تعویض گوشی سامسونگ با گارانتی

بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات گارانتی بازه مشخصی را برای تعویض قرار داده اند. طبق قانون کمپانی سامسونگ، تعویض گوشی های این برند تا 7 روز ممکن است و پس از آن در صورت لزوم تعمیرات تا 18 ماه به صورت رایگان و شرایط گارانتی انجام می شود. طبق قانون اتحادیه حمایت از حقوق مصرف کننده، تعویض تلفن همراه در شرایط خاص تا یک ماه امکان پذیر است. شما می‌توانید پس از مطالعه شرایط تعویض گوشی سامسونگ با گارانتی، جهت بررسی کارشناسان به شعب هماهنگ مراجعه کنید.

امتیاز این مطلب
5/5

2 پاسخ

  1. با سلام و تبریک به خاطر زحمات و تلاش‌های بی نهایت شما در این وضعیت اقتصادی .واقعا عالی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *