دکمه پاور گوشی

دلایل خرابی دکمه پاور گوشی و راهکارهای تعمیر آن

با وجود بهینه‌سازی روزافزون و قدرتمندتر شدن گوشی‌های هوشمند، هم‌چنان مانند سایر دستگاه‌های الکترونیکی با استفاده‌ی مداوم مستهلک می‌شوند و کارایی اولیه خود را از دست می‌دهند. دکمه‌های گوشی‌های موبایل نیز از این قاعده مستثنا نیستند و به علت استفاده‌ی زیاد ممکن است دچار مشکلات زیادی از جمله فرسودگی، اختلال یا خرابی شوند. دکمه ی پاورگوشی سامسونگ یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های آن است که برای روشن و خاموش کردن، قفل کردن، باز کردن قفل، اسکرین شات گرفتن و استفاده از دستیارهای مجازی در تلفن همراه‌های هوشمند از آن استفاده می‌شود.

چه عواملی موجب خرابی دکمه پاور گوشی می شود؟

دکمه پاور در گوشی‌های سامسونگ نقش بسیار کلیدی را ایفا می‌کند و در صورت خرابی آن بسیار از عملکردهای گوشی را مختل می‌کند. اما گاها مشکلات دیگر مربوط به بخش‌های دیگر گوشی بر روی عملکرد پاور گوشی تاثیر می‌گذارد و باید با بررسی تکنسین مشخص شود که آیا مشکل واقعا از دکمه پاور گوشی است یا خیر. شما می‌توانید با مراجعه به یکی از شعب و نمایندگی‌های گروه هماهنگ در سراسر کشور از وضعیت دکمه‌ی پاور دستگاه خود مطلع شوید.

عوامل آسیب و تخریب دکمه پاور گوشی عبارتند از:

  • نفوذ آب و رطوبت به گوشی
  • ضربه خوردن گوشی
  • فرسوده شدن دکمه پاور در اثر استفاده‌ی زیاد

در برخی از موارد هنگ کردن گوشی، ممکن است با خرابی دکمه پاور گوشی به اشتباه گرفته شود، در نتیجه قبل از مراجعه برای تعمیر می‌توانید با مرکز تماس 24 ساعته گروه هماهنگ تماس گرفته و مشکل دستگاه خود را به دقت بررسی کنید.

علت سفت شدن دکمه پاور گوشی چیست؟

سفت شدن و عمل نکردن دکمه‌ی پاور گوشی عمکلرد گوشی را تا حد زیادی مختل می‌کند و باعث کاهش سرعت استفاده از گوشی می‌شود. سفت شدن دکمه پاور گوشی ممکن است به علت گیرکردن دکمه‌ی پاور در اثر فشار زیاد یا استفاده از قاب‌های نامناسب باشد. هم‌چنین یکی از دلایل دیگری که موجب گیر کردن دکمه‌ی پاور می‌شود، ضربه خوردن به فریم گوشی است و با توجه به اینکه دکمه‌ی پاور روی فریم گوشی تعبیه شده، وارد شدن هرگونه ضربه به این قسمت باعث ایجاد مشکل و خرابی دکمه‌ی پاور خواهد شد. به‌منظور بررسی گیر کردن یا خرابی دکمه‌پاور گوشی می‌توانید به شعب گروه هماهنگ در سراسر ایران مراجعه کرده و با بررسی دقیق تکنسین‌های ماهر هماهنگ از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری کنید.

روش‌های روشن کردن صفحه‌ی گوشی در صورتی که دکمه پاور کار نمی‌کند.

  • با استفاده از یک گوشی دیگر با گوشی خود تماس بگیرید.
  • اگر گوشی شما دکمه فیزیکی دوربین دارد از آن استفاده کنید.
  • گوشی موبایل خود را به شارژ متصل کنید.
  • گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید.
  • می‌توانید از نرم‌افزارهای تبدیل دکمه ولوم گوشی به دکمه پاور استفاده کنید.
  • در صورتی که دستگاه از کمبود شارژ خاموش شود با اتصال آن به شارژر در لحظه‌ی روشن شدن می‌توانید از آن استفاده کنید.

در صورتی که با استفاده از هیچ یک از روش‌های بالا نتوانستید از گوشی خود استفاده کنید، می‌توانید با مرکز تماس گروه هماهنگ تماس گرفته یا به یکی از شعب آن مراجعه کرده تا از مشکل دستگاه خود به طور دقیق مطلع شوید.

هزینه تعمیر دکمه پاور گوشی سامسونگ چقدر است؟

هزینه تعمیر دکمه پاور گوشی‌های سامسونگ با توجه به نوع مشکلی که برای دکمه‌ی پاور گوشی پیش آمده‌است، تعیین می‌شود. برای مثال اگر خرابی فقط به بخش بیرونی دکمه‌ی پاور باشد و با تعویض آن مشکل رفع شود، هزینه تعمیر بسیار کم خواهد بود اما اگر فلت دکمه پاور سوخته و نیاز به تعویض آن باشد، هزینه‌ی تعمیر آن افزایش می‌یابد بنابراین هزینه تعمیر دکمه پاور گوشی سامسونگ با توجه به نوع و شدت خرابی که در موبایل رخ داده مشخص می‌شود، اما در مجموع هزینه انجام این تعمیر خیلی زیاد نیست. برای استعلام از قیمت‌ تعمیر دکمه‌ی پاور گوشی سامسونگ و اطلاعات بیشتر درخصوص مشکلات گوشی سامسونگ خود می‌توانید با مرکز تماس هماهنگ تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنید.

امتیاز این مطلب
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *