دستیار Samsung Bixby

دستیار Samsung Bixby با آخرین به‌روزرسانی هوشمندتر می شود

به تازگی آپدیتی  برای Samsung Bixby معرفی شده است که هدف آن ارتقای عملکرد و هوشمندی آن است. به روز رسانی جدید ویژگی‌های Child Accounts و Voice Wake-up را به همراه دارد.

در آخرین بروز رسانی، نسخه 3.3.15.18 سامسونگ علاوه بر بهبود پاسخگویی، تنظیمات خاصی را در ویژگی حساب‌های فرزند یا Child Accounts که در اوایل سال جاری معرفی شد، اعمال کرده است. با نسخه 3.3.15.18 Bixby، کاربران با حساب‌های فرزند می‌توانند هنگام دسترسی به سرویس‌های Bixby تأیید والدین را درخواست کنند و همچنین به مجوزهای اضافی برای اشتراک گذاری شخص ثالث نیاز دارند. اگرچه ویژگی حساب های فرزند در حال حاضر در ایالات متحده و کره جنوبی در دسترس است، اما سامسونگ به کاربران اطمینان داده است که در آینده به تدریج پشتیبانی را به کشورهای بیشتری گسترش خواهد داد.

علاوه بر این، آخرین بروزرسانی بیکسبی یک ویژگی راحت را معرفی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد، حتی زمانی که گزینه «Wake up when sound is playing» غیرفعال است، بیدار شدن صدا را فعال کنند. این بدان معنی است که کاربران اکنون می‌توانند هنگام پخش آهنگ زنگ، زنگ هشدار یا Bixby TTS (Text-to-Speech) صدای بیدار شدن را فعال کنند. برای فعال کردن این ویژگی، کاربران می‌توانند به منوی تنظیمات بیکسبی رفته و گزینه «Wake up when media is playing» را فعال کنند.

برای کاربران سامسونگ که مایل به دسترسی به قابلیت‌های جدید این دستیار هوشمند هستند، می‌توانند آخرین نسخه را از فروشگاه گلکسی دانلود کنند. منتظر بروزرسانی‌ها و بهبودهای بیشتر باشید؛ زیرا سامسونگ به اصلاح عملکرد Bixby و گسترش دسترسی آن به کاربران بیشتری در سراسر جهان ادامه خواهد داد.

نحوه‌ی دانلود و فعالسازی bixby چگونه است؟

فعال کردن Bixby بسته به دستگاهی که استفاده می کنید و تنظیمات دلخواه شما متفاوت است. Bixby را می توان با استفاده از کلید کناری یا کلید Bixby فعال کرد که هر دو زیر دکمه های تنظیم صدا در سمت چپ دستگاه شما قرار دارند.

اگر دستگاه شما دارای کلید Bixby است، با یک بار فشار دادن آن، Bixby home باز می‌شود، مهم نیست که در آن زمان با دستگاه خود در حال انجام چه کاری هستید؛ اگر نیاز به بیکسبی دارید تنها با فشردن آن می‌توانید دستور موردنظر را اجرا کنید، همچنین می توانید صدای Bixby را با نگه داشتن کلید Bixby و یا اگر دستگاه شما دارای یک کلید کناری است، می توانید با فشار دادن و نگه داشتن کلید کناری، Bixby Home را فعال کنید.

برای نصب بیکسبی می توانید از طریق لینک زیر؛ بدون نیاز به vpn اقدام کنید.

https://apps.samsung.com/appquery/appDetail.as?appId=com.samsung.android.visionintelligence&cId=000006910617

کارایی دستیار samsung bixby appچیست؟

بیکسبی یک دستیار مجازی است که استفاده از تلفن را برای شما آسان‌تر می‌کند و به شما زمان بیشتری برای تمرکز بر آنچه مهمتر است؛ می‌دهد. Bixby یاد می‌گیرد، تکامل می‌یابد و با کارهایی که بیشتر دوست دارید انجام دهید، سازگار می‌شود و در کنار برنامه‌ها و سرویس‌های مورد علاقه‌تان کار می‌کند تا به شما کمک کند کارهای بیشتر در زمان کمتر، انجام دهید. Bixby نحوه تعامل شما با آنچه شما از طریق آن انجام می‌دهید را به خاطر می‌سپارد تا تجربه شخصی‌تر را به شما ارائه دهد. هرچه بیشتر از Bixby استفاده کنید، بهتر می‌تواند با نیازهای شما سازگار شود.

Bixby در بسیاری از عملکردهای تلفن شما ادغام شده است و بسته به کاری که انجام می دهید می تواند به روش های مختلف استفاده شود. بیکسبی انواع مختلف دارد:

  • Bixby Home
  • Bixby Vision
  • Bixby Voice
  • Bixby Routines

 در ادامه به توضیحات بیشتر درباره انواع عملکرد بیکسبی خواهیم پرداخت.

Bixby Home چیست؟

Bixby Home یک صفحه اصلی است که دائماً بروز می‌شود و محتوای برنامه‌های شما را نمایش می‌دهد. با استفاده از Bixby Home می‌توانید به سرعت اطلاعات مربوط به آب و هوا، یادآوری رویدادهای آینده، مقالات خبری و موارد دیگر را مشاهده کنید که همه در آیکون‌های مستطیل شکل و خوانا نمایش داده می‌شوند. می‌توانید با افزودن و حذف این آیکون‌ها، Bixby Home را به دلخواه خود سفارشی کنید و یا آن را کاملاً خاموش کنید.

کارایی دستیار samsung bixby voiceچیست؟

بیکسبی وویس به شما این امکان را می‌دهد که گوشی خود را کنترل کنید و با صدای بلند صحبت کنید. Bixby Voice به اکثر تنظیمات شما دسترسی دارد و می‌تواند به بسیاری از برنامه‌های شما دسترسی داشته باشد و سفارشی سازی و استفاده از تلفن شما را سریع‌تر و آسان‌تر ‌کند. حتی می‌توانید دستورات سریعی ایجاد کنید که می‌تواند طیف وسیعی از ویژگی‌ها را با یک کلمه فعال کند.

bixby vision چیست؟

بیکسبی ویژن یک ویژگی جستجوی تصویر است. به سادگی دوربین را به سمت یک شی، تصویر یا مکان بگیرید تا Bixby Vision در مورد آن به شما اطلاعات دهد. می‌توانید از Bixby Vision برای شناسایی و خرید اقلام، ترجمه متن و شناسایی مکان‌ها استفاده کنید. Bixby Vision را می‌توان در دوربین، گالری و برنامه‌های اینترنتی سامسونگ استفاده کرد.

Bixby Routines چیست؟

بیکسبی روتین از هوش ماشینی برای یادگیری الگوهای استفاده و ترجیحات شما استفاده می‌کند، سپس می‌تواند از این موضوع برای تنظیم خودکار تنظیمات، کنترل برنامه‌ها، بهینه سازی باتری و موارد دیگر استفاده کند. همچنین می‌توانید به صورت دستی روتین‌هایتان را بر اساس جایی که هستید و کاری که انجام می‌دهید، تنظیم کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی تنظیمات گوشی با هماهنگ مگ همراه باشید.

امتیاز این مطلب
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *