بهترین مدل ایرپاد اپل

بهترین مدل ایرپاد اپل؛ گجت راحت و حرفه ای

ایرپادها یا بادز ها یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی هستند که علاوه بر اندازه کوچک آنها که به راحتی در جیب شما قرار می‌گیرند از عمر باتری نسبتا بالایی برخوردارند که به راحتی می‌توانید برای مدت زمان نسبتا طولانی از آن با خیال راحت استفاده کنید و در پیله‌ای از صداها غوطه ور شوید. با توجه به تست‌های انجام شده برای معرفی بهترین هدفون بی‌سیمی باید از برندهای معروف دنیا مثل اپل و سامسونگ یاد کرد اما عنوان بهترین هدفون بی‌سیمی به برند سونی مدل XM4 تعلق می‌گیرد، اگرچه نسخه جدیدتر این مدل یعنی XM5 منتشر شده اما همچنان مدل XM4 جزء بهترین‌هاست و در رده‌ی بعدی ایرپاد های اپل و مدل‌های مختلف بادز قرار می‌گیرند؛ که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

تاریخچه قدیمی ترین ایرپاد اپل و گلکسی بادز سامسونگ تا جدیدترین مدل آنها تا سال 2022

ایرپادها؛ هدفون‌های بلوتوثی بدون سیم هستند که توسط کمپانی اپل طراحی شده‌اند، از اولین سری ایرپاد که در تاریخ 7 سپتامبر 2016 معرفی شد، به ترتیب ایرپاد نسل دوم و همچنین نسل اول ایرپاد پرو اپل در سال 2019، ایرپاد مکس در 2020، نسل سوم ایرپاد پرو در 2021 و نسل دوم ایرپاد پرو در 2022 عرضه شدند.

گلکسی بادز نیز از دسته‌ی هدفون‌های بلوتوثی بدون سیم هستند که توسط سامسونگ الکترونیک طراحی شده‌اند. اولین سری این بادز ها در 9 مارچ 2019 معرفی شد و به همین ترتیب نیز؛ گلکسی بادز پلاس و گلکسی بادز لایو در 2020، گلکسی بادز پرو در 2021 و گلکسی بادز پرو 2 در سال 2022 عرضه شدند. در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی این هدفون‌های بلوتوثی بدون سیم می‌پردازیم.

معرفی و بررسی جدیدترین مدل ایر پاد اپل در سال 2023

جدیدترین مدل ایرپاد مربوط به ایرپاد پرو 2 2023 است که تنها در یکسری موارد با نسخه قبلی خود یعنی ایرپاد پرو 2 تفاوت دارد؛ به لحاظ ظاهری هیچ گونه تفاوتی بین این دو مدل وجود ندارد، اما می‌توان گفت که تفاوت ایرپاد پرو 2 با ایرپاد پرو 2 2023 در پورت شارژ کیس و گواهی مقاوم در برابر آب بودن آنهاست؛ یعنی در ایرپاد پرو 2 حتما باید از کابل لایتنینگ برای شارژکردن کیس استفاده کرد اما در ایرپاد پرو 2 2023 از کابل تایپ سی برای شارژ کردن هم می‌توانید استفاده کنید که التبه بازه زمانی برای شارژ کردن تغییری نمی‌کند و تنها شما این امکان را دارید که بتوانید با شارژر های اندرویدی نیز ایرپاد خود را شارژ کنید.

تفاوت دوم آنها در ارتباط با گواهی مقاومت در برابر آب، گرد و غبار یا همان IP54 است؛ نسل دوم ایرپاد پرو تنها در برابر آب مقاوم است و در واقع از IPX4 پشتیبانی می‌کند اما ایرپاد پرو 2 2023 دارای گواهی IP54 است؛ یعنی علاوه بر مقاومت در برابر آب، در برابر گرد و غبار نیز مقاومت دارد.

معرفی بهترین ایرپاد سامسونگ

جدیدترین بادز سامسونگ که به تازگی از آن رونمایی شده Samsung Galaxy Buds FE است؛ اما  برای عنوان کردن بهترین گلکسی بادز سامسونگ باید به Samsung Galaxy Buds 2 Pro اشاره کرد، چرا که این گجت پوشیدنی تجربه صوتی عالی و ویژگی‌های فوق العاده کاربردی را به کاربران ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل بادز باید به این موضوع اشاره کرد که:

  • سر و صدای اضافی محیط را هنگام مکالمه یا گوش سپردن به هر فایل صوتی حذف می‌کند که باعث می‌شود شما روی چیزی که به آن گوش می‌دهید به طور کامل تمرکز کنید.
  • جسچرهای لمسی؛ بسیار کار را برای کاربران راحت‌تر می‌کند، برای مثال: برای توقف یا پخش موسیقی، پاسخ به تماس‌ها و فعال کردن دستیارهای صوتی می‌توانید تنها با یک ضربه تمامی موارد اعلام شده را انجام دهید.
  • این هدفون‌های بلوتوثی دارای بلندگوهای دوطرفه هستند که با آن صدایی با کیفیت بالا خواهید شنید.
  • در نهایت باید به طراحی براق، سبک و راحت آن اشاره کرد که برای استفاده در تمامی روز ایده‌آل است.

لیست قیمت جدیدترین و آخرین مدل ایرپاد در سال 2022 و 2023

برای اعلام کردن قیمت جدیدترین مدل‌های ایرپاد باید به این موضوع اشاره کرد که با توجه به شرایط اقتصادی ممکن است این قیمت‌ها تغییر کنند؛ در اینجا ما قیمت حدودی جدیدترین مدلهای ایرپاد را اعلام می‌کنیم:

  • قیمت حدودی ایرپاد پرو 2: 189 دلار
  • قیمت حدودی ایرپاد پرو 2 2023: 249 دلار

از عوامل مهم و تاثیرگذار برای داشتن خریدی مطمئن، خریداری ایرپاد یا گلکسی بادزی است که توسط یک شرکت معتبر، گارانتی شده باشد؛ گروه هماهنگ جزء معتبرترین شرکت‌های گارانتی کننده گجت‌های پوشیدنی مانند بادز و ایرپاد است.

امتیاز این مطلب
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *