جدید ترین گوشی سامسونگ

انتخاب و خرید جدیدترین و بهترین گوشی های سامسونگ بر اساس قیمت

در سال اخیر برخی از گوشی‌های سامسونگ از میان رده تا پرچمدار عملکرد بسیار خوبی در تمامی زمینه‌ها داشته‌اند؛ در اینجا ما به معرفی جدیدترین و بهترین گوشی‌های سامسونگ می‌پردازیم که بر اساس قیمت و عملکرد آنها به ترتیب زیر دسته بندی خواهند شد:

گوشی A54 جزء یکی از بهترین گوشی‌های میان رده است که در مقاله “نقد و بررسی گوشی A54 سامسونگ” به توضیح مفصل درباره‌ی این گوشی پرداخته‌ایم و گوشی‌های Z Fold 5, S23 Ultra, Z Flip 5, S23 Plus, S23 به ترتیب جزء برترین گوشی‌های سامسونگ در سال جدید، شناخته شده‌اند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله” محبوب ترین گوشی سامسونگ در ایران” را مطالعه کنید.

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب

برای عنوان کردن بهترین گوشی سامسونگ که از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد، عوامل بسیاری را می‌شود در نظر گرفت؛ اما چندین عامل از نظر بسیاری از کاربران هنگام خرید گوشی بسیار حائز اهمیت است؛ اولین مورد مربوط به پردازنده گوشی است به خصوص برای کاربرانی که تمایل دارند بازی‌های سنگین روی دستگاه خود نصب کنند یا از برنامه‌های گرافیکی استفاده کنند؛ پردازنده می‌تواند یکی از عوامل بسیار مهم برای اجرای هر چه سریعتر برنامه‌ها باشد. مورد دوم مربوط به صفحه نمایش است که نوع آن و نرخ تازه‌سازی آن می‌تواند تاثیر به سزایی در عملکرد تاچ دستگاه داشته باشد. موارد دیگری که بسیار مهم تلقی می‌شوند مربوط به دوربین و یا حتی ظرفیت باتری گوشی است؛ در این مقاله و سایر مقاله‌هایی که در متن به آنها اشاره کرده‌ایم در رابطه با ویژگی‌های سخت افزاری دستگاه‌های مختلف بسیار صحبت شده است که می‌تواند مرجع مناسبی برای شما باشد تا بتوانید گوشی‌ای خریداری کنید که علاوه بر کیفیت مناسب از قیمت معقولی نیز برخوردار باشد.

بهترین گوشی ارزان قیمت سامسونگ تا سقف 10 میلیون تومان

در مقاله “محبوب ترین گوشی سامسونگ در ایران” مشخصات فنی کامل گوشی‌هایی که می‌شود تا سقف 10 میلیون تومان خریداری کرد، ذکر شده است که در اینجا به صورت مختصر به آن اشاره می‌کنیم، گوشی‌های A14, A23, A24, M32, M33 جزء بهترین گوشی‌های سامسونگ تا سقف 10 میلیون تومان هستند که با توجه به قیمت آنها از کارایی خوبی نیز برخوردارند.

 

بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ تا سقف 20 میلیون تومان

اگر تمایل دارید که دستگاهی را خریداری کنید که هم از سخت افزار کارآمدی برخوردار باشد و هم قیمت آن مناسب‌تر از گوشی‌های پرچمدار باشد؛ می‌توانید به قسمت زیر که در آن به تعدادی از گوشی‌های میان رده اشاره می‌کنیم، نگاهی بیاندازید:

صفحه نمایش

ظرفیت باتری

پردازنده

دوربین اصلی

حافظه

مدل گوشی

Super AMOLED 120HZ 

5000 میلی آمپر ساعت

Exynos 1380

50 مگاپیکسل

حافظه داخلی 256
رم 8

A54

Super AMOLED 90HZ 

5000 میلی آمپر ساعت

Snapdragon 720

64 مگاپیکسل

حافظه داخلی 256
رم 8

A72

Super AMOLED Plus
120HZ 

5000 میلی آمپر ساعت

Snapdragon 778

108 مگاپیکسل

حافظه داخلی 256
رم 8

A73

Dynamic AMOLED
120HZ

4500 میلی آمپر ساعت

-Snapdragon 888(version1)
– Exynos 2100(version2)

12 مگاپیکسل

حافظه داخلی 256
رم 8

S21 Fe

 

قیمت بهترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ

اگر تمایل به خرید دستگاهی دارید که از نظر سخت افزاری و نرم افزاری از عملکرد بسیار بالایی نسبت به سایر گوشی‌های پرچمدار بازار برخوردار است؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتما به مقاله‌های مربوط به سری S و سری Z  که در هماهنگ مگ به آن اشاره شده است، نگاهی بیاندازید چرا که تمامی اطلاعات مهم درباره‌ی گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ در مقاله‌های مذکور، عنوان شده است.

باتوجه به متغیر بودن قیمت دستگاه امکان اعلام مبلغ دقیق وجود ندارد اما باید در نظر داشت که گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با توجه به کیفیت بالای سخت افزاری آنها از گوشی‌های پرچمدار سایر برندها مقرون به صرفه‌تر هستند، گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با توجه به اینکه از ظاهر جذابی برخوردار هستند و همینطور طرفداران بسیاری در ایران دارند؛ توسط بسیاری از شرکت‌های گارانتی کننده، وارد و گارانتی شده است که یکی از آنها گروه هماهنگ است. جهت برخورداری از پاسخگویی تلفنی 24 ساعته گروه هماهنگ می‌توانید با شماره 02162859 تماس بگیرید.

امتیاز این مطلب
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *