بهترین گارانتی اپل

بهترین گارانتی اپل چه خدماتی ارائه می دهد؟

با توجه به شرایط حال حاضر و تحریم‌ها؛ خریدن کالاهای الکترونیکی مثل گوشی و تبلت می‌تواند برای کاربران چالش برانگیز باشد، چرا که با توجه به مبلغ زیادی که بابت خریداری گوشی آیفون می‌پردازند در قبال آن انتظار دارند که خدماتی من باب مشکلاتی که ممکن است پیش آید، به بهترین نحو برای آنها ارائه شود. در ابتدا لازم است بدانیم که گارانتی به معنای قبول و پذیرش بی چون و چرا برای ارائه خدمات رایگان نیست و گارانتی محصولات اپل به مانند دیگر کالاها موارد ابطال گارانتی دارد،  که در ادامه به آن می‌‌پردازیم. در واقع باید گفت که گارانتی محصولات اپل قرار دادی است بین شرکت اپل و خریدار گوشی که بر اساس آن تا مدت زمان مشخصی در قبال مواردی که شامل گارانتی می‌شوند، خدمات ارائه می‌دهد.

گارانتی بین المللی اپل شامل چه مواردی می شود و چند ماهه است؟

دریافت خدمات تحت گارانتی همانطور که در قسمت قبلی به آن اشاره شده است شامل شرایطی می‌شود از جمله:

  • مشکلی که برای دستگاه به وجود آمده باید مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری کارخونه‌ای باشد و بر اثر استفاده نادرست کاربر به وجود نیامده باشد.
  • عدم تعمیر و عدم باز شدن دستگاه در مراکز غیر مجاز

در نهایت باید اعلام کرد که نفوذ مایعات و موارد مربوط به سرقت و گم شدن گوشی می‌تواند از شرایط ابطال گارانتی باشد.

مواردی که اعلام شده به صورت کلی است و مطمئنا برای تشخیص اینکه خدماتی که دریافت خواهید کرد؛ تحت گارانتی خواهد بود یا خیر باید توسط آن شرکت گارانتی کننده مورد بررسی قرار گیرد.

در ارتباط با مدت زمان گارانتی محصولات اپل نیز باید اعلام کرد که اغلب به صورت یک ساله هستند و در این بازه زمانی اگر مشکلی برای گوشی یا آی‌پدتان به وجود آمد، می‌توانید از آن بهره ببرید.

نحوه ی استعلام و فعالسازی گارانتی گوشی های اپل

برای فعالسازی گارانتی گوشی و آی‌پدها تنها نیاز است که دستگاه را از طریق سامانه همتا فعالسازی کنید؛ به نوعی می‌توان گفت مبنای شروع گارانتی از تاریخ فعالسازی در همتا و حداکثر 6 ماه پس از زمان اظهار واردات در سامانه جامع تجارت خواهد بود. برای استعلام تاریخ شروع گارانتی و مدت زمان باقی مانده آن می‌توانید یا وارد سایت همتا، قسمت استعلام اصالت IMEI دستگاه خود را وارد کنید یا از طریق شماره گیری کد دستوری #1*7777* اقدام کنید.

لیست بهترین شرکت های گارانتی اپل برای مک بوک و آیفون 13 پرومکس

شرکت‌هایی که در حال حاضر در حوزه خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات اپل فعالیت دارند، نماینده رسمی اپل نیستند؛ همانطور که می‌دانید Apple در ایران نمایندگی ندارد و خدمات تحت گارانتی توسط شرکت های واسط واردات، ارائه می‌شود. زمان خرید محصولات اپل باید حتما به این نکته توجه کنید که دستگاه‌تان گارانتی شرکتی معتبر و نام آشنا باشد؛ گروه هماهنگ در حال حاضر آی‌پد، ایرپاد و اپل واچ را وارد کرده و در نظر دارد در آینده‌ای نه چندان دور گوشی‌های اپل را نیز وارد و گارانتی کند.

معرفی بهترین شرکت گارانتی کننده اپل واچ

استفاده از گجت‌های پوشیدنی مانند اپل واچ زندگی کاربران را هوشمندتر و راحت‌تر می‌کند و همین موضوع باعث افزایش روزافزون ویژگی‌های جدید و منحصر به فرد سری‌های مختلف ساعت‌های هوشمند می‌شود؛ اگر تمایل به خرید اپل واچ دارید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی ویژگی‌های سری‌های مختلف اپل واچ می‌توانید به هماهنگ مگ مراجعه کنید. شرکت‌های گارانتی کننده معتبر بسیاری، سری‌های مختلف  اپل واچ را وارد کرده‌اند که در این میان گروه هماهنگ نیز به عنوان یک شرکت گارانتی کننده معتبر اقدام به واردات ساعت‌های هوشمند از جمله اپل واچ کرده است که برای مطالعه شرایط و ضوابط گارانتی گروه هماهنگ می‌توانید به صفحه منشور حقوق مشتریان مراجعه کنید.

امتیاز این مطلب
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *