انواع جدیدترین سامسونگ بادز؛ هندزفری بلوتوثی اصل سامسونگ

 انواع جدیدترین سامسونگ بادز؛ هندزفری بلوتوثی اصل سامسونگ

از ویژگی‌های منحصر به فرد بادزهای سامسونگ می‌توان به اندازه کوچک آنها و عمر بالای باتری آنها اشاره کرد؛ که به شما کمک می‌کند تا بتوانید مدت زمان نسبتا بالایی از آن استفاده کنید. گلکسی بادز، از دسته‌ی هندزفری‌های بلوتوثی سامسونگ هستند که از اولین سری این بادزها می‌توان به buds + و buds live و جدیدترین آنها به buds pro/ buds 2 pro و buds fe اشاره کرد. در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی‌های گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز 2 پرو می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.

همه چیز درباره ی ایرپاد سامسونگ بادز 2 پرو

یکی از نقاط قوت این گجت هوشمند؛ حذف فعال سر و صدای مزاحم محیط است که حتی صداهایی مثل صدای باد را ردیابی می‌کند و به صورت فعالانه آن را حذف می‌کند تا تجربه‌ی شنیداری واضح‌تری داشته باشید، از ویژگی‌های منحصر به فرد دیگر این مدل از سامسونگ بادز می‌توان بهره مندی از قابلیت Audio 360 دانست؛ یعنی برای تشخیص صدا حتی زمانی‌که سرتان را تکان می‌دهید به گونه‌ای عمل می‌کند که گوش‌های شما در لحظه صدا را دریافت می‌کنند. از جسچرهای لمسی آن که بسیار کار را برای کاربران راحت می‌کند نیز نباید غافل شد و در نهایت باید اعلام کرد که این مدل از سامسونگ بادز شامل بلندگوهای دو طرفه هستند که با بهره مندی از آن؛ صدایی با کیفیت بالا خواهید داشت.

قیمت گلکسی بادز 2 پرو

در مقاله‌های قبلی به این موضوع اشاره شده است که با توجه به شرایط اقتصادی؛ امکان اعلام دقیق قیمت‌ها وجود ندارد اما اگر تمایل دارید از قیمت حدودی گلکسی بادز 2 پرو مطلع شوید می‌توانید به مقاله “بهترین مدل ایرپاد اپل؛ گجت راحت و حرفه ای” مراجعه کنید. از مهمترین فاکتورهایی که هنگام خرید باید به آن توجه کرد این است که دستگاهی که خریداری می‌کنید توسط چه شرکتی گارانتی شده است؛ گروه هماهنگ جزء معتبرترین شرکت‌های گارانتی کننده است که همچنین اقدام به واردات و ارائه خدمات پس از فروش سامسونگ بادز کرده، برای اطلاع از شرایط و ضوابط گروه هماهنگ می‌توانید به صفحه منشور حقوق مشتریان مراجعه کنید.

ویژگی های گلکسی بادز پرو

این مدل از هدفون‌های بلوتوثی جزء اولین نسل‌های پرو گلکسی بادز هستند که شبیه به نسل قبلی یعنی گلکسی بادز پلاس است؛ حذف فعال سر و صدای مزاحم محیط واقعا یک موهبت است و هر دو گزینه High و Low در ANC کاربرد عملی دارند. حالت High برای محیط‌هایی با آلودگی صوتی سنگین مثل زمانیکه در خیابان قدم می‌زنید و حالت Low یک تنظیم با سطح ملایم‌تر از حالت قبلی است که با توجه به سر و صدای محیط اطرافتان و شرایط متفاوت می‌توانید از آن بهره ببرید. به طور کلی می‌توان گفت بادز پرو یک محصول عالی است که با توجه به قیمت و کارایی آن، عمر طولانی باتری، کیفیت صدای شگفت انگیز و ظاهر شیک ارزش خرید دارد.

امتیاز این مطلب
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *