بهترین گوشی از لحاظ باتری

بهترین گوشی از لحاظ باتری در سال 2023

بسیاری از گوشی‌های هوشمند به ویژه گوشی‌های پرچمدار از ویژگی‌های پیشرفته‌ای برخوردار هستند که همین امر موجب مصرف بیشتر باتری گوشی می‌شود. در این مقاله ما به بررسی برخی از بهترین گوشی‌هایی که از لحاظ باتری عملکرد چشمگیری دارند؛ می‌پردازیم، البته باید در نظر داشت برای عنوان کردن بهترین گوشی از لحاظ باتری مواردی مانند نرخ تازه‌سازی، اندازه گیری روشنایی صفحه نمایش و گرفتن چندین عکس؛ برای ارزیابی در نظر گرفته شده است.

معرفی بهترین گوشی‌های پرچمدار از لحاظ باتری

از بهترین گوشی‌های پرچمدار به لحاظ عملکرد باتری می‌توان به آیفون 15 پلاس، S23  اولترا و آیفون 15 پرومکس اشاره کرد که هر یک از مدل‌های نامبرده بیش از 12 ساعت توان نگهداری شارژ را دارند. آیفون 15 پلاس با ظرفیت باتری 4383 میلی آمپر، سامسونگ S23 اولترا با ظرفیت باتری  5000 و آیفون 15 پرومکس با ظرفیت باتری 4441 میلی آمپر در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند.

معرفی بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ از لحاظ باتری

از بهترین گوشی‌های میانرده سامسونگ که می‌توان گفت به لحاظ باتری و سایر موارد، عملکرد مطلوبی دارند باید به گوشی A34 و A54 اشاره کرد که در مقاله “معرفی بهترین گوشی های میان رده سامسونگ” نیز به آن پرداخته‌ایم. هر دو گوشی مذکور از ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر بهره برده‌اند که برای گوشی میان‌رده می‌توان گفت یک نقطه قوت خواهد بود.

معرفی گوشی با ظرفیت باتری بالای 5000 میلی آمپر ساعت

گوشی‌هایی که دارای ظرفیت باتری بیش از 5000 میلی آمپر ساعت هستند، می‌تواند گزینه مناسبی برای گیمرها باشد چراکه می‌توانند مدت زمان طولانی‌تری از گوشی بدون نیاز به شارژ مجدد، از آن استفاده کنند. البته که برای انتخاب یک گوشی به عنوان بهترین گوشی برای بازی باید فاکتورهای دیگر مانند پردازنده و صفحه نمایش را نیز در نظر داشت .

برای معرفی گوشی‌های با ظرفیت باتری بالاتر از 5000 میلی آمپر می‌توان به گوشی Ulefone Power Armor X11 Pro با ظرفیت باتری 8150  میلی آمپر و گوشی Gionee M30 با ظرفیت باتری 10000 میلی آمپر ساعت که شمارا قادر می‌سازد تا بیش از 10 ساعت به طور مداوم از گوشی استفاده کنید؛ اشاره کرد. یکی از موضوعاتی که در ارتباط با باتری گوشی بسیار سر و صدا کرد، مربوط به کاربری بوده که توانسته گوشی A32 خود را به باتری 30000 میلی آمپری مجهز کند که این امر موجب شد که بتواند به مدت یک هفته بدون نیاز به شارژ کردن از گوشی استفاده کند.

امتیاز این مطلب
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *