مقایسه مدل های اپل واچ

مقایسه بهترین مدل های اپل واچ

طی سال‌های اخیر؛ استفاده از ساعت‌های هوشمند بسیار در میان مردم رایج شده است که همین موضوع باعث اضافه شدن ویژگی‌های جدید و منحصر به فرد در سری‌های بعدی واچ‌های هوشمند شده است؛ برای اطلاع از ویژگی‌های فوق العاده سری جدید اپل واچ‌های موجود در بازار با ما همراه باشید.

مقایسه اپل واچ‌های سری 7، سری 8 و اولترا و رنگ‌های موجود آنها

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کرد که اپل واچ اولترا، پیشرفته‌ترین اپل واچ موجود در بازار است و برای استفاده در محیط‌های ناهموار بیرونی (مانند جنگل) ایده آل است؛ البته که سری 8 انتخاب عالی برای ورزشکاران است اما اگر تنها می‌خواهید کارهای خود را پیگیری کنید، تماس بگیرید و پیام ارسال کنید، اپل واچ سری  SE(2022)بهترین انتخاب برای شماست. در جدول زیر به بررسی سایر ویژگی‌های اپل واچ سری 7، 8 و اولترا می‌پردازیم.

 

اپل واچ سری 7

اپل واچ سری 8

اپل واچ اولترا

سال انتشار

2021

2022

2022

جنس بدنه

قسمت جلویی شیشه‌ای

قسمت پشتی کریستال سرامیکی

جنس قاب فولاد ضد زنگ

قسمت جلویی شیشه‌ای

قسمت پشتی کریستال سرامیکی

جنس قاب فولاد ضد زنگ

قسمت جلویی کریستال یاقوت کبود

قسمت پشتی کریستال سرامیکی

جنس قاب تیتانیوم

IP6X

تا عمق 50 متر، مقاوم در برابر آب هستند

تا عمق 50 متر، مقاوم در برابر آب هستند

تا عمق 100متر، مقاوم در برابر آب هستند

روشنایی صفحه

1000 نیت

نسب به صفحه نمایش اولترا، روشنایی کمتری دارد

1000 نیت

نسب به صفحه نمایش اولترا، روشنایی کمتری دارد

2000 نیت

حتی زمانیکه نور شدید به صفحه نمایش می‌تابد، کار کردن با آن همچنان راحت است.

امکانات

شتاب سنج، ژیروسکوب، ضربان قلب، فشار سنج،ارتفاع سنج همیشه روشن، قطب نما

شتاب سنج، ژیروسکوب، ضربان قلب، فشار سنج،ارتفاع سنج همیشه روشن، قطب نما و دما سنج (بدن)

شتاب سنج، ژیروسکوب، ضربان قلب، فشار سنج،ارتفاع سنج همیشه روشن، قطب نما و دما سنج (بدن و آب)

ظرفیت باتری

309 میلی آمپر ساعت

308 میلی آمپر ساعت

542 میلی آمپر ساعت

تفاوت اپل واچ سری se با سری 7 در چیست؟

سایز و میزان روشنایی صفحه نمایش واچ و یا حتی گوشی، یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید کالای مورد نظر است. درباره‌ی صفحه نمایش اپل واچ سری 7 باید به این موضوع اشاره کرد که 20 درصد از سری se بزرگتر است؛ به لطف لبه‌های باریک سری7 صغحه نمایش آن بزگتر است، در حالیکه فضای مشابه سری se را اشغال می‌کند.

اپل واچ SE داری تراشه S5 است در حالیکه اپل واچ سری 7 دارای تراشه S7 است؛ بنابراین سرعت عملکرد سری 7 درمقابل سری SE، 20 درصد بیشتر است. در ارتباط با مدت زمان شارژ شدن دستگاه هم باید به این نکته اشاره کرد که اپل واچ سری 7 دارای شارژ سریع است و به عبارت دیگر، 33 درصد سریعتر از اپل واچ se شارژ می‌شود.

به طور کلی؛ اپل واچ se برای کسانی که تنها نیاز دارند تماس برقرار کنند، پیام بدهند و موارد این چنینی مناسب است؛ اما اگر به دنبال این هستید که بر سلامت خود متمرکز شوید و یا اگر تمایل دارید از آخرین فناوری روز دنیا استفاده کنید، مسلما اپل واچ 7 انتخاب مناسب‌تری از اپل واچ se است.

بررسی قیمت و رنگ های اپل واچ سری 7، سری 8 و اولترا

برای انتخاب ساعت هوشمند باید این مورد را در نظر گرفت که تنوع رنگی ساعت‌ها نسبت به گوشی‌ها کمتر است. در این مقاله به بررسی رنگ‌های موجود اپل واچ های مذکور در بازار اشاره کرده‌ایم؛ رنگ‌های اپل واچ سری 7 و 8: رنگ‌های موجود در بازار برای هر دو واچ: خاکستری، طلایی و نقره‌ای است و رنگ اپل واچ اولترا: تنها رنگ موجود اپل واچ اولترا خاکستری روشن است.

در ارتباط با قیمت این سه مدل اپل واچ باید ابتدا این موضوع را عنوان کرد که قیمت‌ها در بازار متغیر است و ما در اینجا تنها به مواردی اشاره می‌کنیم که مربوط به شروع قیمت است:

 شروع قیمت اپل واچ سری 7: از 749 دلار

شروع قیمت اپل واچ سری 8: از 701 یورو

شروع قیمت اپل واچ اولترا: از 704 یورو

اگر تمایل به کسب اطلاعات درباره‌ی ساعت‌های هوشنمد سامسونگ دارید؛ می‌توانید مقاله “بررسی و مقایسه سامسونگ واچ 6 با نسل های قبلی” را مطاله کنید.

امتیاز این مطلب
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *